.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام زمان کارآزمایی واکسن کرونای انستیتو پاستور در کشور
مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن انستیتو پاستور ایران از روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه در کشور آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، دکتر بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران  با بیان اینکه مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن انستیتو پاستور ایران از روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه در کشور آغاز می‌شود، گفت: سایت فراخوان از امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در دسترس هم وطنان خواهد بود.

 

او افزود:در فاز سوم یا نهایی ۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور ۲۴ هزار نفر در را وارد مطالعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل هر کدام ۳ هزار نفر را مورد بررسی قرار خواهند داد.

 

دکتر بیگلری گفت انستیتو پاستور ایران قدمتی یکصد ساله در تولید واکسن داشته و افتخار می‌کند که واکسن‌های تولیدی آن در بدن تمامی ایرانی‌ها وجود دارد.

 

او افزود:با توجه به اینکه انستیتو پاستور ایران یک برند معتبر و جهانی است واکسنی که انتخاب شده محصول مشترک ایران و کوبا است.

 

دکتر بیگلری گفت:این واکسن در فاز یک و ۲ نشان داده شده که از کارایی بسیار خوبی برخوردار بوده و در عین حال عارضه این واکسن هم بسیار کم است.

 

رئیس انستیتو پاستور ایران افزود: مطمئنا با نتیجه‌ای که از کارآزمایی فار ۳ این واکسن خواهیم گرفت امیدواریم بتوانیم در اواخر خرداد این واکسن را در برنامه واکسیناسیون همگانی کشور داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.